Přestože brýle VIF byly původně navržené pro cyklistiku a běh, nechtěli jsme se tím omezovat. Našim cílem bylo maximálně využít jejich potenciál a oslovit větší masu lidí. Ukázali jsme je jako stylový doplněk na procházky nebo outdoorová dobrodružství a vyplatilo se. Stačilo změnit úhel pohledu a brýle VIF začaly přitahovat pozornost nejen sportovců. 💪
Možností, jak cílit kampaně na Facebooku, je opravdu hodně. Nám se nejvíc osvědčilo cílení na sportovní zájmy, podobná publika nebo taková, kde definujeme jen aktivnější věkovou skupinu. Hrajeme si ale i s cílením, které vychází ze samotného vizuálu reklamy. Ta si totiž umí najít svoji cílovku úplně sama. Jak to funguje? 🧐
Prostě a jednoduše: pes v reklamě přitáhne pejskaře, kolo zase cyklisty. Vizuál má obrovskou moc. Určuje, kdo se o reklamy bude zajímat nejvíce. Rozdíly ve výsledcích u těchto cílových skupin mohou být diametrálně odlišné.
Právě pomocí vizuálů s VIF dlouhodobě testujeme nejrůznější kombinace a možnosti využití jejich brýlí pro různé cílovky. Dokážeme tak efektivně oslovit širší spektrum potenciálních zákazníků a optimalizovat kampaně tak, aby měly co nejlepší výsledky.
Jak? 👀
Cyklista v reklamě ➡ klikne na ní cyklista ➡ Facebook hledá lidi s podobnými zájmy ➡ přivádí relevantnější návštěvníky na web ✅
💡 Chcete další takové tipy? Mrkněte na naši nejnovější case study: www.petrhandlir.cz/vif
„Ten pocit, kdy klienti po spuštění Facebook reklam nestíhají vyrábět nebo shánějí větší sklady, se mi nikdy neomrzí.“