Nečekejte, že lidé sami uvidí váš produkt jako dárek. 🎁❌ Scrollují na sítích a nepřemýšlí. Abyste je dokázali přesvědčit k nákupu, musíte jim ukázat konkrétní využití. A to ideálně hned v prvních vteřinách reklamy.
Úplně jednoduše: Pokud prodáváte brýle a pustíte do reklamy video s běžcem, oslovíte běžce. 🏃🏼♂️➡️ Pokud pustíte video, kde brýle obvážete dárkovou mašlí, oslovíte ty, kteří shání dárky pro běžce. Takový záběr jim ihned vnukne myšlenku: „Super nápad na dárek! Kdo z rodiny běhá? Komu bych je mohl koupit?“
Lidem na sítích zkrátka musíte ukázat, že váš produkt může být dárkem, který hledají. Pomoct jim představit si konkrétní osobu, které by váš produkt mohli věnovat. Proto naznačte, pro koho váš produkt je. Zacílením na konkrétní skupinu zvýšíte šanci, že si váš produkt spojí s někým blízkým.
Nenechte lidi přemýšlet, nabídněte jim hotový nápad. Udělejte z vašeho produktu jasný tip na dárek a uvidíte, jak rychle začnou jednat.
Chcete více tipů, jak z letošních Vánoc vytřískat maximum? Mrkněte na náš kurz: https://online.petrhandlir.cz/webinar-ziskove-vanoce/
„Ten pocit, kdy klienti po spuštění Facebook reklam nestíhají vyrábět nebo shánějí větší sklady, se mi nikdy neomrzí.“