Lidé často nechávají nákupy na poslední chvíli, a proto jim musíte dát jasně najevo, že teď je poslední šance. ⌛
Jakmile podceníte tuto fázi, můžete přijít o největší prodeje. Rozhodně teď není čas na oddech. Právě naopak. Tady se láme chleba, jestli akce bude úspěšná! Ať už je víkend, půlnoc, nebo jste na oslavě – sledujte vývoj po celý den a buďte připraveni okamžitě reagovat na jakékoli změny.
Naprosto zásadní je nesledovat pouze čísla v reklamním účtu, ale také reálný obrat e-shopu včetně nákladů na další kanály. Je nutné mít přehled o celkovém výkonu a mít možnost reagovat zvýšením či snížením budgetů. Myslete na to, že každé procento rozhoduje o tom, jestli se milion prodělá nebo vydělá.
🔥 Náš tip: Dny s největším nákupním potenciálem jsou neděle až středa. Naplánujte svou akci tak, aby končila právě v jeden z těchto dní.
Z hlediska optimalizace kampaní je to bezpochyby nejnáročnější den akce a rozpočet bývá zpravidla nejvyšší. Může vystřelit až do statisíců – náš rekord je zatím 520 tis. Kč. Ale kdo ví, co přinese vánoční sezóna? 😄🎁
Chcete více tipů, jak vytěžit z akce naprosté maximum? V našem webináři jsme pro vás připravili celou řadu dalších tipů, se kterými o vánočním období budete trhat rekordy. 😉
Dozvíte se tam třeba:
✅ Jak pracovat s last call kreativou
✅ Jak škálovat rozpočty
✅ Na co si dát v poslední den akce pozor
✅ Jak z hlavní sezóny dostat maximum
🚀 Webinář plný praktických tipů a ukázek najdete na: https://online.petrhandlir.cz/webinar-ziskove-vanoce/
„Ten pocit, kdy klienti po spuštění Facebook reklam nestíhají vyrábět nebo shánějí větší sklady, se mi nikdy neomrzí.“