Opak může být pravdou. Každá taková interakce dělá vaši reklamu pro lidi atraktivnější. Funguje totiž efekt, kterému říkáme social proof. ✊ Důkaz, že daný e-shop je poctivý a věří mu hodně spokojených zákazníků. Případné obavy člověka, který se s vaší značkou setkává poprvé, se tak snižují a pravděpodobnost dokončení nákupu se zase zvyšuje. 📈 Pozitivní komentáře dokážou být ještě přesvědčivější než palec nahoru a ty negativní vám dají možnost zlepšovat zákaznickou zkušenost.
Některé projekty mají přirozeně aktivní cílovou skupinu, která zapáleně diskutuje pod každým příspěvkem. Jinde je potřeba jít interakcím trochu naproti. Jak?
👉 Nerozdělujte rozpočet mezi nepřeberné množství reklam, kde by u každé bylo jen minimum interakcí.
👌 Naše specialita, kterou často nevídáme, je pak duplikace reklam přes jejich ID. Pokud máte úspěšnou reklamu a chcete ji škálovat nebo použít k cílení na jiné publikum, zkopírujte si přes Náhled a zobrazení reklamy na Facebooku její ID (je součástí URL) a vyberte, že chcete použít stávající příspěvek jako zdroj pro vytvoření reklamy.
S reklamou, která má nasbíraných dost interakcí tak nakonec můžete sklidit větší úspěch, než s úplně novou. Nebojte se proto top reklamy točit klidně roky.
„Ten pocit, kdy klienti po spuštění Facebook reklam nestíhají vyrábět nebo shánějí větší sklady, se mi nikdy neomrzí.“