Chtěli byste s námi spolupracovat?
Pojďme to vymyslet spolu.

Kontaktujte nás

Zpět

Článek ve FORBES: „Jak utratit 400 milionů za reklamu na Facebooku? Odpověď zná Petr Handlíř“

Je to přesně 3 roky, kdy na Forbesu vyšel článek o Petrovi a jeho začátcích (Když kampaň selže, nefakturuju, říká expert na Facebookové reklamy). Otevřeně v něm sdílel, jak se nám za rok a půl podařilo získat 50+ stabilních klientů s celkovou měsíční investicí na Facebooku v desítkách milionů Kč.

A dočkali jsme se aktualizace. Pokud vás zajímá, jak dlouhou cestu jsme ušli, co se u nás změnilo a co zůstalo stejné… Přečtěte si celý článek zde: https://forbes.cz/jak-utratit-400-milionu-za-reklamu-na-facebooku-odpoved-zna-petr-handlir/

Rádi s Facebookem
pomůžeme i vám

„Ten pocit, kdy klienti po spuštění Facebook reklam nestíhají vyrábět nebo shánějí větší sklady, se mi nikdy neomrzí.“

Petr Handlíř, CEO