Chtěli byste s námi spolupracovat?
Pojďme to vymyslet spolu.

Kontaktujte nás

Chcete vědět, jestli můžete ze svých
reklam na Facebooku získat víc?

Pojďme se nezávazně pobavit o vašich facebookových reklamách. Během hodinky zjistíme, jestli se v nich neskrývá větší potenciál.

Jak konzultace probíhá

Vyplníte krátký formulář

V něm nám napíšete, kolik peněz do reklam na Facebooku investujete, jaké máte výsledky nebo čeho byste chtěli docílit.

My si vše projdeme

A rovnou vyhodnotíme, zda vám dokážeme efektivně pomoct. Pokud ne, nebudeme vás zbytečně okrádat o čas.

Na hodinu si zavoláme

Připravíme si konkrétní nápady na zlepšení vašich reklam a na online schůzce je probereme. Za tuto konzultaci zaplatíte 4 500 Kč.

Dál už je jen na vás, jak s našimi doporučeními naložíte.
Konzultace vás k ničemu dalšímu nezavazuje.

Jak spolupráci hodnotí
naši klienti

„Je potřeba se připravit, že nebudete stíhat vyrábět. Nás ze ždímaní avokád do olejů na vousy bolí ruce, ale Petr si nedá pokoj a každý měsíc zvyšuje odbyt.“

Tomáš Čech, angrybeards.cz

„Výsledek násobně předčil všechna očekávání. Na Petrovi nejvíce oceňuji to, že přemýšlí velmi podobně jako my "majitelé" Za nás určitě doporučujeme!“

Václav Durďák, cokoladovnajanek.cz

„Díky spolupráci s Petrem jsme si ve Vaskách jistí, že peníze do Facebooku investujeme efektivně a zodpovědně. Cením si Petrovi svědomitosti a iniciativy, kterou do naší spolupráce vkládá. Setkal jsem se s mnohými výkonnostními marketéry, ale s klidným srdcem můžu říci, že je to právě Petr, kdo přichází s novými nápady, hbitě dokáže vyhodnotit vyvstalé situace a především dokáže dodat skvělé výsledky. Petra beru jako jeden ze stěžejních pilířů, který nám pomáhá růst.“

Václav Staněk, vasky.cz

„Ten masakr, co začal po nastartování Facebook kampaně, jsem opravdu nečekal. Naše holky i já v levandulové farmě jsme se za měsíc úplně odrovnali.“

Stanislav Bíza, levandulezmoravy.cz

„V Petrovi a jeho týmu jsme našli partnera, který oproti agenturnímu přístupu na 100 % splňuje naše očekávání v erudovanosti, flexibilitě i důrazu na efektivitu.“

David Arzt, CMO woox.cz

„Spolupráce s Petrem a Alešem funguje na jedničku. Rychlá komunikace, skvělé výsledky a poctivá práce. Jen letošní rok jsme na 700% růstu.“

Jan Herka, wuders.cz

„Famózní. Nenacházím výstižnějších výrazů, které by lépe vyjádřily spolupráci s Petrem a Patrikem. Není nad to, když se můžete spolehnout, že vaše peníze do Facebooku investujete efektivně a smysluplně. Doporučuji všemi deseti!“

Jan Křivka, elisdesign.cz

„Na trhu je spousty firem, které Vám naslibují vše možné i nemožné. Za Petra mluví výsledky. Zde musí jít emoce stranou. Tabulky a čísla jsou jasný důkaz. Za necelý měsíc se vše raketově otočilo neuvěřitelným způsobem. Mám v Petra důvěru. Pokud chcete opravdu budovat značku a vydělávat peníze, jste zde správně.“

Tomáš Arsov, tomasarsov.cz

„Aleš hned po pár dnech dokázal skokově navýšit tržby z reklam na Facebooku. Obzvlášť musím vyzdvihnout perfektní komunikaci, proaktivní přístup v oblasti nových reklamních formátů a reporting na denní bázi, na který jsme nebyli u předchozího správce zvyklí.“

Ondřej Velička, dobrytextil.cz

„Díky spolupráci s agenturou Petra Handlíře se podařilo zefektivnit kampaně, zlepšit PNO a ztrojnásobit obraty během Vánoc. Měli jsme, co dělat, abychom stíhali expedovat. Nejvíc si cením proaktivity a byznysového přemýšlení nejen nad kampaněmi, ale i produktem.“

Lukáš Pleva, pleva.cz

„Před začátkem spolupráce jsem si říkal, jestli všechna ta čísla z referencí nejsou trochu přitažená za vlasy. Nebyla. Veškerá má očekávání byla absolutně naplněna, drtivá většina z nich na více než 150 %. Tým okolo Petra, i on sám, odvádí naprosto profesionální práci, kterou mohu doporučit každému, kdo hledá partnera do podnikání.“

Jakub Lorenc, vifsports.cz

„Petr má nadhled, zkušenosti, velké klienty, čich na šikovné a pracovité kolegy. Díky tomu si můžete být jistí, že pro vás nepracuje pro peníze, ale protože ho pro vás pracovat baví a skutečně mu záleží na vašem úspěchu. Po dvou letech s klidným srdcem říkám: svěřte správu kampaní na Facebooku Petrovi a pojďte se soustředit na zbytek věcí kolem vašeho byznysu.“

David Vacek, vymalujsisam.cz

„Skvěle odvedená práce, kterou Petr s jeho týmem dokazují, že i marketing jde dělat lidsky a srdcem. A to je benefit, kterého si nesmírně vážím. Po spuštění první reklamy se stalo něco neuvěřitelného. Během čtyř dní jsme poslali víc balíčků než dříve za měsíc.“

Petra Švábíková, aromaaterapie.cz

„Přístup Petra a jeho týmu vnímáme jako velmi nadstandardní. Chtěli jsme svěřit rostoucí rozpočty do reklamy na FB někomu, kdo se toho nezalekne a pohlídá, aby investované peníze nepřišly nazmar. Tohle očekávání naše spolupráce daleko předčila. Našli jsme silného parťáka, na kterého je spoleh. Konkrétně Marka dnes vnímám jako člena týmu, který velmi dobře vidí do našeho byznysu, ale stále dokáže přinést pohled někoho ‚zvenčí‘, což je pro nás extrémně přínosné.“

Štěpán Rybníček, foulshop.com

„Mnoho agentur vám naslibuje hory doly, jen aby si vás získali, ale pak zjistíte, že vaše peníze byly vyhozené z okna. V tomto případě to ovšem neplatí. Fungujeme jako jeden tým, neustále rosteme a jsme spolu v úzkém kontaktu téměř každý den. To se u externí spolupráce jen tak nevidí.“

Kristýna Jaňdourková Čápová, bigboy.cz

„Ani nevím, jestli dostatečně dokážu vyjádřit, jak moc jsem Vám vděčná. Moje rodinná firma díky Vám opět roste a vidím, že je to jen začátek. Spolupráce s Vámi je velmi příjemná, můžu se na Vás na 100% spolehnout a výsledky jsou ohromující. S Vámi pánové, opět věřím svým snům! A to je úplně nejvíc. DĚKUJI!“

Jana Pumprlová, odjanky.cz

Stále nejistí?

Naprosto chápeme. Konzultace vám nejvíc pomůže, pokud:

  • už jste na Facebooku proinvestovali desítky tisíc Kč a nevíte, zda máte odpovídající návratnost,
  • vám reklamy spravuje externí člověk/agentura a vy chcete ověřit, zda to dělá dobře,
  • klikáte reklamy jak diví, ale nemáte jasnou strategii a cíl,
  • vaše kampaně (zatím) fungují, ale cítíte, že by potřebovaly nový impulz,
  • kampaně přestávají fungovat a výkon padá dolů,
  • jedete bomby, ale chcete si být jistí, že z kampaní vážně ždímáte maximum.

Mám zájem o konzultaci

Vyplňte prosím formulář, ať máme dostatek informací
a můžeme se na konzultaci co nejlépe připravit.

Pokud vyhodnotíme, že vašemu projektu nedokážeme
smysluplně pomoci, nebudeme vás okrádat o čas ani
o peníze a rovnou vám to řekneme.

Případná konzultace pak vyjde na 4 500 Kč bez DPH.

Vyplnit žádost o konzultaci

Rádi s Facebookem
pomůžeme i vám

„Ten pocit, kdy klienti po spuštění Facebook reklam nestíhají vyrábět nebo shánějí větší sklady, se mi nikdy neomrzí.“

Petr Handlíř, CEO