27. prosince 2019

Oranžáda podcast s Petrem Handlířem: Jak na Facebook reklamu

Co všechno se dozvíte?

01:00   Je reklama na Facebooku výhodná pro všechny e-shopy?
03:35   Zvládne si e-shopař spravovat Facebookovou reklamu sám?
05:45   Jaký je optimální rozpočet pro střední e-shop?
06:41   Co dělat, když reklama na Facebooku není taková, jakou e-shopař očekává?
07:39   Jaké jsou nejčastější chyby reklamy na Facebooku?
10:40   Co říkáš na spouštení reklamy přes tlačítko propagovat?
12:06   Které reklamní formáty by neměly chybět v žádné sadě reklam?
15:20   Používat statickou nebo dynamickou reklamu?
16:20   Jak často měnit bannery?

Rozhovor si můžete přehrát také na Apple podcasts, nebo Spotify.

Chcete se dozvědět ještě více?

Mrkněte ke mně na blog, kde najdete třeba moji úspěšnou Case study: Jak jsem na Vánoce zvýšil tržby Brašnářství Tlustý o 37 %

Nebo se přihlaste na mé školení výkonnostního marketingu na Facebooku.
Chci se přihlásit.

Autor: Petr Handlíř

Reklamám na Facebooku jsem propadnul v 19 letech, kdy mi pomáhaly generovat milionové obraty v mém e-shopu s pánskou módou každý měsíc. Dnes se starám o kampaně klientům jako jsou Brašnářství Tlustý, Parfumerie FAnn, Bastard.cz, nebo Vasky.