Chtěli byste s námi spolupracovat?
Pojďme to vymyslet spolu.

Kontaktujte nás

Podmínky spolupráce

Jednotlivé body slouží pro ukotvení vzájemného očekávání naší spolupráce. Cílem je předejít zbytečným nedorozuměním a zefektivnit spolupráci pro obě strany.

Kontakty

Správa kampaní

  • Důležité kampaně s konkrétním termínem spuštění oznamujte alespoň 5 pracovních dnů předem.
  • Podklady pro důležité kampaně s konkrétním termínem zasílejte alespoň 2 pracovní dny předem.
  • Kampaně kontrolujeme a optimalizujeme efektivně vzhledem k výši aktuálních rozpočtů.

Komunikace

  • V případě akutního sdělení pište SMS svému hlavnímu specialistovi (kontakty jsou výše).
  • V případě velmi naléhavého sdělení volejte svému hlavnímu specialistovi (kontakty jsou výše). 
  • V případě nedostupnosti volejte i ostatní kolegy.
  • Na e-maily v pracovní dny odpovídáme do 24 h (platí i pro komunikaci v projektových nástrojích).
  • Pracujeme v pracovní dny od 8 do 17 h.

Fakturace, reporting a další

  • Reporty s komentářem zasíláme do 10. dne následujícího měsíce.
  • Průběžný reporting za minulý měsíc aktualizujeme vždy ručně do 2. dne následujícího měsíce.
  • Faktury zasíláme do 10. dne následujícího měsíce.
  • Splatnost faktury je 7 dnů.
  • Cena služeb se může v čase měnit (o případných změnách budete samozřejmě dopředu informováni).
  • V ceně naší služby není zahrnuta exkluzivita.

Práce o víkendu

  • Kampaně hlídáme a optimalizujeme i o víkendu.
  • V případě důležitého sdělení o víkendu volejte svému hlavnímu specialistovi — uděláme maximum, abychom co nejdříve reagovali a situaci vyřešili.
  • Nové kampaně o víkendu nenastavujeme.

Vaše spokojenost a maximální návratnost nákladu na naše služby jsou na prvním místě. Pokud byste měli tip, jak bych mohl naše služby ještě zlepšit, určitě mi dejte vědět na petr@petrhandlir.cz — rádi se poučíme.

Podmínky jsou platné k 1. 1. 2023.

Rádi s Facebookem
pomůžeme i vám

„Ten pocit, kdy klienti po spuštění Facebook reklam nestíhají vyrábět nebo shánějí větší sklady, se mi nikdy neomrzí.“

Petr Handlíř, CEO