29. října 2020

TIP: Jak správně pracovat s cílením na zájmy

Zajímá vás, jak správně pracovat s cílením na zájmy?

V rámci auditů účtů nebo konzultací často narážím na situaci, kdy inzerent cílí na 4 milionová publika. A to ještě s rozpočtem 100 Kč na den. Za jistých okolností tato strategie nemusí být špatná. Ale pokud máte omezené rozpočty, měli byste se držet určitých pravidel. A právě ty vám chci přiblížit v tomto videu.

Video pochází z mého online kurzu To nejlepší z propagace na Facebooku. Pokud vás zajímá víc mých tipů, triků a postřehů, mrkněte na celý kurz, ve kterém s vámi velmi otevřeně sdílím, co jsem se za ty roky naučil.

Autor: Petr Handlíř

Reklamám na Facebooku jsem propadnul v 19 letech, kdy mi pomáhaly generovat milionové obraty v mém e-shopu s pánskou módou každý měsíc. Dnes se starám o kampaně klientům jako je Bernard, Brašnářství Tlustý, Olympus nebo Vasky.