Chtěli byste s námi spolupracovat?
Pojďme to vymyslet spolu.

Kontaktujte nás

Zpět

Jak jsme pomohli Vaskám 10násobně zvýšit investice do reklamy na Facebooku — ziskově

Líbí se vám prezentace Vasek na Facebooku? Zajímalo by vás, jak pracujeme se značkou a jak se nám daří na Facebooku ziskově investovat statisíce korun měsíčně? V článku vám prozradím to nejzajímavější ze zákulisí reklamního účtu.

Tohle jsou Vasky

Vasky nabízí poctivé české boty, u kterých člověk ví, kdo a z čeho je vyrobil. Dnes rozšiřují portfolio svých produktů i do dalších segmentů a chystají velké věci. Z Vasek se stal lovebrand, který dnes nemůžete přehlédnout – určitě né na sociálních sítích:-). Jejich obsah odebírá přes 90 000 lidí a měsíčně oslovíme milionová publika.

S Vaskami spolupracujeme od května 2019. Investice
na Facebooku tehdy nebyly vysoké. Propagace měla
výrazné nedostatky a značně brzdila rozvoj celého brandu.

Dnes je propagace na Facebooku pro Vasky klíčová. Směřujeme sem většinu marketingového rozpočtu a výkon kampaní má značný vliv na úspěšnost celého webu. Do strategie i samotné realizace reklam investujeme velkou pozornost a snažíme se ji ladit do nejmenšího detailu.

Jak se nám to podařilo?

Zpracovanou case study si můžete přehrát i jako video v rámci záznamu přednášky na Shopcampu.

Petr Handlíř - Jak jsem pomohl Vaskám 10 násobně
zvýšit investice do reklamy na Facebooku — ziskově

Zvýšení efektivity propagace

V účtu docházelo k výraznému přeplácení remarketingových kampaní. Za oslovení 18 619 uživatelů se zaplatilo i přes 73 000 Kč (!).

Na silu se investovalo do cílení na vlastní publika, kde se dle očekávání dosahovalo nejlepších výsledků. Facebookové kampaně si tak připočítávaly velkou část tržeb, které by se staly s velkou pravděpodobností i bez nich. V reportu pro klienta to pak vypadá velmi pozitivně, ale přínos pro celkový byznys je velmi nízký.

Obratem jsme přesunuli značnou část rozpočtů do kampaní, které jsme zaměřili na kvalitní akvizici nových zákazníků. Celková ziskovost účtu se tedy na první pohled mírně snížila, ale tržby na webu dle očekávání rostly.

Promyšlený remarketing

Postupně rostla nová návštěvnost na webu a na řadě bylo sestavení efektivní remarketingové strategie. Tady se totiž láme chleba, zda vaše investice do reklamy na Facebooku budou ve výsledku ziskové a nebo jen protečou bez většího efektu – tak jako většině inzerentům.

TIP: Důležitou součástí optimalizace bylo také zlepšení vizuálu reklam v dynamickém remarketingu. Využíváte ve svých kampaních možnost přidání vlastní “přelepky” přes reklamy?

Prezentace značky a jejího příběhu

Jedná se o specialitku, která na trhu není tolik běžná. Jelikož většinu našeho portfolia klientů tvoří české oblíbené lovebrandy jako je Brašnářství Tlustý, Bernard, Angry Beards, Kalas nebo Olympus, jedná se o standardní součást našich kampaní.

Cílem takové kampaně je návštěvníkům webu efektivně odprezentovat příběh značky. V průběhu několika týdnů se každému návštěvníkovi po pár dnech odkrývá kousek skládačky. Na konci takové reklamní sekvence je uživatel, který pochopí, jaké jsou principy a hodnoty značky, a vytvoří si k ní zcela jiný názor než při první návštěvě webu.

Efektivní akvizice nových zákazníků

Facebook se velmi rychle mění. To, co fungovalo před pár lety, dnes již neplatí.

Mít promyšlené persony a na každou komunikovat individuální bannery a texty zní sice cool, ale v praxi to dnes na Facebooku pravděpodobně fungovat nebude. Trend je naprosto opačný.

Facebook sbírá data pro své algoritmy, aby reklamy doručil co nejrelevantnějšímu publiku, za každou reklamní sadu zvlášť. Čím více dat mu v rámci každé sady dáme, tím lepší výsledky nám bude schopen doručit. Tím pádem bychom měli pracovat s co nejmenším počtem reklamních sad, co to jen půjde a nedrobit tak zbytečně rozpočty do více sad.

V souladu s tímto principem jsme optimalizovali strukturu reklamních kampaní. V kombinaci s optimalizací na konverze a doručení dostatečně velkého počtu dat jsme začali dosahovat lepších výsledků.

Zapojení hezkých funkčních reklam

Skvělý tým Vasek pravidelně generuje obrovské množství super obsahu. S takovými podklady je pak radost dále pracovat. Z mého pohledu se jedná o jeden ze zásadních faktorů na výsledný výkon a vnímání značky jako takové.

Výsledek?

10násobné zvýšení investic do reklamy na Facebooku při udržení cílové ziskovosti.

Na závěr bychom rádi vyzdvihli skvělou práci celého Vasky týmu. Uvědomujeme si, že úspěch našich facebookových reklam je jen třešničkou na dortu díky tvrdé, poctivé a vytrvalé práci klienta. A dělají to fakt dobře!

Jsme vděční, že můžeme být součástí takového úspěchu.

Pokud vám naše práce dává smysl a chtěli byste pomoct s efektivitou kampaní na Facebooku, vyplňte poptávkový formulář. A třeba něco vymyslíme. 😉 Děkujeme za přečtení!

Díky spolupráci s Petrem jsme si ve Vaskách jistí, že peníze do Facebooku investujeme efektivně a zodpovědně. Setkal jsem se s mnohými výkonnostními marketéry, ale s klidným srdcem můžu říci, že je to právě Petr, kdo přichází s novými nápady, hbitě dokáže vyhodnotit vyvstalé situace a především dokáže dodat skvělé výsledky.

Václav Staněk, zakladatel

Jak spolupráci hodnotí
naši klienti

„Je potřeba se připravit, že nebudete stíhat vyrábět. Nás ze ždímaní avokád do olejů na vousy bolí ruce, ale Petr si nedá pokoj a každý měsíc zvyšuje odbyt.“

Tomáš Čech, angrybeards.cz

„Výsledek násobně předčil všechna očekávání. Na Petrovi nejvíce oceňuji to, že přemýšlí velmi podobně jako my "majitelé" Za nás určitě doporučujeme!“

Václav Durďák, cokoladovnajanek.cz

„Díky spolupráci s Petrem jsme si ve Vaskách jistí, že peníze do Facebooku investujeme efektivně a zodpovědně. Cením si Petrovi svědomitosti a iniciativy, kterou do naší spolupráce vkládá. Setkal jsem se s mnohými výkonnostními marketéry, ale s klidným srdcem můžu říci, že je to právě Petr, kdo přichází s novými nápady, hbitě dokáže vyhodnotit vyvstalé situace a především dokáže dodat skvělé výsledky. Petra beru jako jeden ze stěžejních pilířů, který nám pomáhá růst.“

Václav Staněk, vasky.cz

„Ten masakr, co začal po nastartování Facebook kampaně, jsem opravdu nečekal. Naše holky i já v levandulové farmě jsme se za měsíc úplně odrovnali.“

Stanislav Bíza, levandulezmoravy.cz

„V Petrovi a jeho týmu jsme našli partnera, který oproti agenturnímu přístupu na 100 % splňuje naše očekávání v erudovanosti, flexibilitě i důrazu na efektivitu.“

David Arzt, CMO woox.cz

„Předtím, než jsem začal s Petrem spolupracovat, pročítal jsem si všechny ty bombastické reference od jeho klientů a říkal si, že to přece nemůže být úplně pravda. Nemohl jsem se více mýlit. Po prvním měsíci spolupráce místo způsobů, jak zvýšit tržby řešíme, jak všechny ty objednávky vychystat a zda nebude třeba rozšířit výrobní kapacitu 😃. Neuvěřitelnou předností je zápal celého jeho týmu a naprosto špičková komunikace na denní bázi. Na tak profesionální přístup jsem opravdu nebyl z minulosti zvyklý. Velmi se těším, kam až nás spolupráce s Petrem v budoucnu dostane. Můžu jen doporučit.“

Adam Jendřejek, northman.cz

„Famózní. Nenacházím výstižnějších výrazů, které by lépe vyjádřily spolupráci s Petrem a Patrikem. Není nad to, když se můžete spolehnout, že vaše peníze do Facebooku investujete efektivně a smysluplně. Doporučuji všemi deseti!“

Jan Křivka, elisdesign.cz

„Před dvěma lety mě Petr odmítl, protože věděl, že nejsme připraveni – a teď za to děkuji. Vážím si jeho upřímnosti. S Davidem a Jakubem, kteří jsou skuteční profíci, se nám první den obraty zvýšily 3-4x při nižším PNO. Během měsíce jsme vyprodali bestsellery a přiblížili se našim cílům. Máme teď partu ostříleného týmu, který nám kryje záda přesně jak naše oblečení!Srdečně děkuji.“

Radek Pilař, tallguys.cz

„Aleš hned po pár dnech dokázal skokově navýšit tržby z reklam na Facebooku. Obzvlášť musím vyzdvihnout perfektní komunikaci, proaktivní přístup v oblasti nových reklamních formátů a reporting na denní bázi, na který jsme nebyli u předchozího správce zvyklí.“

Ondřej Velička, dobrytextil.cz

„Díky spolupráci s agenturou Petra Handlíře se podařilo zefektivnit kampaně, zlepšit PNO a ztrojnásobit obraty během Vánoc. Měli jsme, co dělat, abychom stíhali expedovat. Nejvíc si cením proaktivity a byznysového přemýšlení nejen nad kampaněmi, ale i produktem.“

Lukáš Pleva, pleva.cz

„Před začátkem spolupráce jsem si říkal, jestli všechna ta čísla z referencí nejsou trochu přitažená za vlasy. Nebyla. Veškerá má očekávání byla absolutně naplněna, drtivá většina z nich na více než 150 %. Tým okolo Petra, i on sám, odvádí naprosto profesionální práci, kterou mohu doporučit každému, kdo hledá partnera do podnikání.“

Jakub Lorenc, vifsports.cz

„Petr má nadhled, zkušenosti, velké klienty, čich na šikovné a pracovité kolegy. Díky tomu si můžete být jistí, že pro vás nepracuje pro peníze, ale protože ho pro vás pracovat baví a skutečně mu záleží na vašem úspěchu. Po dvou letech s klidným srdcem říkám: svěřte správu kampaní na Facebooku Petrovi a pojďte se soustředit na zbytek věcí kolem vašeho byznysu.“

David Vacek, vymalujsisam.cz

„Skvěle odvedená práce, kterou Petr s jeho týmem dokazují, že i marketing jde dělat lidsky a srdcem. A to je benefit, kterého si nesmírně vážím. Po spuštění první reklamy se stalo něco neuvěřitelného. Během čtyř dní jsme poslali víc balíčků než dříve za měsíc.“

Petra Švábíková, aromaaterapie.cz

„Přístup Petra a jeho týmu vnímáme jako velmi nadstandardní. Chtěli jsme svěřit rostoucí rozpočty do reklamy na FB někomu, kdo se toho nezalekne a pohlídá, aby investované peníze nepřišly nazmar. Tohle očekávání naše spolupráce daleko předčila. Našli jsme silného parťáka, na kterého je spoleh. Konkrétně Marka dnes vnímám jako člena týmu, který velmi dobře vidí do našeho byznysu, ale stále dokáže přinést pohled někoho ‚zvenčí‘, což je pro nás extrémně přínosné.“

Štěpán Rybníček, foulshop.com

„Mnoho agentur vám naslibuje hory doly, jen aby si vás získali, ale pak zjistíte, že vaše peníze byly vyhozené z okna. V tomto případě to ovšem neplatí. Fungujeme jako jeden tým, neustále rosteme a jsme spolu v úzkém kontaktu téměř každý den. To se u externí spolupráce jen tak nevidí.“

Kristýna Jaňdourková Čápová, bigboy.cz

„Ani nevím, jestli dostatečně dokážu vyjádřit, jak moc jsem Vám vděčná. Moje rodinná firma díky Vám opět roste a vidím, že je to jen začátek. Spolupráce s Vámi je velmi příjemná, můžu se na Vás na 100% spolehnout a výsledky jsou ohromující. S Vámi pánové, opět věřím svým snům! A to je úplně nejvíc. DĚKUJI!“

Jana Pumprlová, odjanky.cz

Rádi s Facebookem
pomůžeme i vám

„Ten pocit, kdy klienti po spuštění Facebook reklam nestíhají vyrábět nebo shánějí větší sklady, se mi nikdy neomrzí.“

Petr Handlíř, CEO

Další case studies